ankieta

Jakość pracy i warunki pracy w trakcie home office. Skutki dla pracowników, pracodawców i organizacji. Pytania dla pracowników pracujących w trybie home office (pracy zdalnej). Mobilya Sp. z o.o.

Czy myślisz, że warto wprowadzić identyczne zasady komunikowania się z pracownikami i przełożonymi podczas pracy zdalnej w całej organizacji?
Nie, nie ma takiej potrzeby
Tak, szczególnie jeśli chodzi o godziny, w których się kontaktujemy
Tak, szczególnie jeśli chodzi o organizowanie i czas trwania spotkań zdalnych
Tak, szczególnie jeśli chodzi o wyznaczanie zadań i wydawanie poleceń przez przełożonego lub inne osoby
Tak, szczególnie jeśli chodzi o uzyskiwanie informacji zwrotnej o tym, czy dobrze wykonałam/em zadanie, co mogę poprawić, w czym jestem dobra/y
Tak, szczególnie jeśli chodzi o bieżącą komunikację zawodową ze współpracownikami
Tak, szczególnie jeśli chodzi o podtrzymywanie kontaktu z koleżankami i kolegami z pracy